logo

Borussia Dortmund

A következő nagy csapat az OKNOPLAST csapatában
 
Az OKNOPLAST, a műanyag ablakok egyik vezető gyártója Európában, a „leglengyelebb” német klub, a Borussia Dortmund támogatójává vált. A megállapodás egy évre szól. A szerződés keretein belül a klub focistái megjelennek a cég reklámanyagaiban.
 
A megállapodás feljogosítja az OKNOPLAST vállalatot a Borussia Dortmund Partnere megnevezés használatára, és reklámanyagaiban a játékosok fényképeinek megjelenítésére. A médiában hamarosan megjelennek az OKNOPLAST reklámjai a német csapat focistáival.
 
 
A Signal Iduna Park stadionban zajló mérkőzések során a rajongók láthatják a cég logóját a kivetítőkön és a pálya körüli kijelzőkön valamint a VIP övezetben. Az OKNOPLAST logója a sportklub internetes oldalán is megjelenik. A vállalat szerte a világon hírlevek és közösségi médiák által részt vesz a Dortmund rajongókkal folytatott kommunikációban is. Az üzleti partnerek és ügyfelek felé irányuló tevékenységét is alkalma nyílik kibővíteni rendezvények és motivációs programok formájában, amelyek lehetőséget nyújtanak a Borussia Dortmund csapat mérkőzéseinek élőben való átélésére a Bundesliga és a Bajnokok Ligája keretein belül.
 
A döntés a vállalat marketing stratégiájának eredménye, amely az OKNOPLAST márka megerősítésére irányul minden olyan piacon, ahol a vállalat működik. Marketing tevékenységét a vállalat az adott piac igényeihez igazítja, de minden tevékenységének közös nevezője a cég piacvezető pozíciójának megerősítése az ablakpiac Top Premium szegmensén belül. A szponzorálás által a cég a márka pozícióját szeretné megerősíteni a német piacon, ahol jelenleg 300 értékesítési ponttal rendelkezik.
 
Ismert tény, hogy a németek számára elsősorban a minőség a fontos. Ezért jutottunk megállapodásra röviddel a klub képviselőinek cégünknél tett látogatása után, ahol nemcsak Európa egyik vezető ablakgyárát tekinthették meg, de meggyőződhettek korábbi értékesítési sikereinkről is a kihívást jelentő nyugati piacokon. Úgy gondolom, a Borussia vezetőinek tetszett az általunk folytatott kereskedelmi politika, és az erős európai márka kiépítésére irányuló világos stratégiánk. És mi miért választottuk a Borussiát? Ez az egyik legsikeresebb német klub, Németország 8-szoros bajnoka (utoljára 2011-ben és 2012-ben), a Bajnokok Ligájának győztese 1997-ben, 2013-ban a Bajnokok Ligájának döntőse. A választás azért esett erre a klubra, mivel az OKNOPLAST saját kategóriájában piacvezető vállalatként és szakértőként csakis a legjobbakkal lép megállapodásra – nyilatkozott Mikołaj Placek, az OKNOPLAST elnöke. Egy másik fontos tényező volt az is, hogy a csapat kulcsjátékosai között találjuk a lengyel válogatott három labdarúgóját: Robert Lewandowskit, Jakub Błaszczykowskit és Łukasz Piszczeket. Büszkék vagyunk, hogy ezekkel a játékosokkal együtt a legjobb lengyel minőséget támogatjuk, és mint a legismertebb lengyel márkák egyike egyben hazánk nagykövetei lehetünk a nyugati piacokon – fűzi hozzá Mikołaj Placek.
 
 
A Borussia Dortmund nem az egyedüli labdarúgó-hatalom, amelyet az OKNOPLAST szponzorál. Az olasz piacon való dinamikus fejlődésnek köszönhetően, amely többek között az olaszok által nagyra értékelt egyedi kivitelezésű OKNOPLAST termékeknek köszönhető, a vállalat 2012. januárjától az Inter Milan szponzora, ez év májusában a szerződés további két évre, 2015. júniusáig meghosszabbításra került.

debrecen

Debreceni bemutatóterem

Debrecen, Hadházi út 3.
Telefon: 52/322 234, Mobil: 30/456 0621
Nyitva: H-P: 9 - 17, Sz, V: Zárva

Honlapot készítette: Honlapsziget.hu